Nyitvatartás: hétfő-péntek: 8-16 óra között | Levelezős konzultációk alkalmával: 8-10 óra között

Marketingmenedzsment

Marketingmenedzsment

E kötetben megtaláljuk tehát: a marketingmenedzsment elévülhetetlen diszciplínáit, a frissen felfedezett holisztikus marketingfelfogást, az elektronika, az Internet, a bolt nélküli kereskedelem legújabb hajtását az e-businesst, a dotkom sikereket és bukásokat, az értékteremtést, a kommunikációt, a márkaépítést, a fogyasztói és szervezeti piacok jellemzőit, a stratégiaalkotás és megvalósítás eljárásait, a rövid és hosszú távú piaci sikerek forrásait, a lokális és a globális piaci magatartások formáit és buktatóit, a marketinginformáció-rendszerek alkalmazásának előnyeit, vagyis mindazt, aminek átgondolt felhasználásával sikeresek lehetünk az egyre keményebb, hazai és nemzetközi versenyben. Mindezt a Kotler professzortól megszokott szemelvényekkel, emlékeztetőkkel, feladatokkal és irodalmi hivatkozásokkal kiegészítve. „A Kotler", ahogyan a marketingettanulók, oktatók és felhasználók hívják, rövidesen „a Kotler-Keller" márkanévvé válik, nem halványítva el „a Kotler" alapmárka jelentését. A könyv segítségével jobban eligazodhatunk a piaci világ sokszínűségében, új gondolkodásmódot, magatartásttanulhatunk, és egyszerúbbnek láthatjuk a ránk váró feladatokat. Bátrabban vállalkozhatunk, kihívásokat fogadhatunk el, mert találunk példákat a sikerekre és a bukásokra egyaránt. A könyv egyik fő érdeme az emberközpontúság a vállalkozásban, a hivatalban, az otthonokban. vagyis mindenütt, ahol döntéseket kell hozni, gyakran bizonytalan körülmények között.