Nincs harag - Érzelmi intelligencia és kommunikáció a munkahelyen
Nincs harag - Érzelmi intelligencia és kommunikáció a munkahelyen
A fiatal szerzőpáros könyve azoknak szól, akikkel előfordult már, hogy magányosnak, frusztráltnak, unottnak, túlterheltnek vagy bizonytalannak érezték magukat a munkahelyen. Javaslatokkal szolgál, mit tegyél, ha ki akarsz törni régi érzelmi mintáid börtönéből, vagy sikeres csapatot és egészséges
cégkultúrát szeretnél építeni.
- Hogyan mutassuk ki érzelmeinket úgy, hogy továbbra is professzionálisnak tűnjünk?
- Mi tegyünk, ha a lelkünk mélyén túlterheltnek érezzük magunkat, vagy szorongunk - próbáljuk palástolni, vagy engedjünk szabad utat az érzéseinknek?
- Hogyan élvezzük a nyaralást anélkül, hogy a fiókunkban landoló megválaszolatlan e-mailek rabjai lennénk?
- Főnökként mit tegyünk, ha az új, lelkes alkalmazottunk bejelöl a Facebookon?
Ahhoz, hogy igazi eredményt és sikert érjünk el a munkában, meg kell tanulnunk "észszerűen érzelmesnek" lenni, és a lehető legcélszerűbb módon kimutatni az érzelmeinket. Ehhez nélkülözhetetlen egyfajta "érzelmi kommunikációs képesség" kialakítása, hogy hatékonyan észleljük érzelmeinket, és tudjuk, hogyan és mikor fordíthatjuk ezeket eredményes cselekvéssé.
"Amikor belépünk egy céghez, részletes útmutatást kapunk arra vonatkozóan, hogyan ütemezzük a meetingeket és miként töltsük ki a költségkimutatást. Viszont senki sem mondja el, mit tegyünk, ha feldühít bennünket egy kolléga, vagy hogyan nyerjük vissza a lelki békénket, ha elszúrtunk egy meetinget a főnökkel."
Ebben ad gyakorlatias tanácsot ez a kedves, humoros illusztrációkban gazdag könyv.